Cynthia Reales 3ºF
viernes, 30 de septiembre de 2011
Introducció
Hola, sóc na Cynthia Reales de 3ºF de Imatge i Expressió en català. Aquí veureu els treballs que vaig fent durant el curs.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario